~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 10 juni 2011

En liten snabbis

Idag blir det bara ett snabbt inhopp här i bloggen.
Dagen har gått så snabbt och till sist hamnade jag på jobbet sådär helt oplanerat.
Någon var sjuk och jag fick snällt hoppa in.

Iaf så har jag hunnit vara med Michaela och resten av paradorkestern i Markaryd där de spelade för glada och lyckliga studenter.
Regnet ville inte ge sej så till sist fick de spela i regnponchos. Inte lika snyggt som uniformer precis..

Direkt där ifrån begav vi oss till lilla Nellys treårskalas där resten av familjen redan fanns.

Och sen drog jag vidare till jobbet och de andra hemåt.

Imorgon är det skolavslutning.
Härligt!!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar