~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 5 juni 2011

Dagens inlägg

De två föregående var ju fredagens och lördagens inlägg.
Det kanske inte var så tydligt men så är det iaf.:-)

Idag har jag jobbat för första gången på två veckor.
En riktigt trevlig arbetsdag har det varit och vi har konstaterat att vi har ett väldigt bra jobb.
Vi lastade in jobbet i bussen och drog till badet tillsammans med ett par engångsgrillar och lite mat.
Perfekt!

Kvällen har ägnats åt barnen.
Först ett bad i baljan utomhus för småttarna.
Samtidigt passade jag på att sitta i solen med en bra bok.

Senare var planen att jag och Nikita skulle inta soffan och titta på big brotherfinalen.
Det gjorde vi, men hemmet invaderades av ett helt gäng ungdommar ungefär lagom tills finalen började.
Men det var ju bara roligt.

Nu har jag övergett tv-soffan till förmån för de yngre förmågorna.
Himlans mysigt att ha de här hela gänget.
Och återigen känns det så bra att de väljer att hänga här trots att vi inte bor lättillgängligt mitt i byn utan mitt i skogen.

Kanske borde jag nu ta igen lite förlorad sömn.
För även om jag åkt hem i tid trots örkelljungadagar i byn så har ju inte Michaela gjort det.
Och jag är ju ett sådant hopplöst fall som måste vara vaken tills ungen kommer hem.
Vänjer man sej av med sådant?
Tror inte jag gör det iaf...

Ja, ja jag får väl sova när jag blir gammal.:-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar