~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 31 mars 2011

Mycket att stå i

Ja idag har vi haft en massa att göra.

Eller jag har det iaf.

Började med att ligga kvar i sängen lite för länge. Det är ju så himla skönt när skolbarnen gått iväg, småttarna tittar på morgontv och mannen har koll på de.

Och hoppsan! så var klockan lite för mycket.

Vi hann till kyrkis i tid iaf, jag och Anjelin.

Efter att jag varit hemma en sväng igen så var det möte på jobbet.

Lagom till det var slut så var det dags att hämta Anjelin hos en kompis som hon följt med hem till efter kyrkis.

Hemma hade Emilio och Ronnie fått roa sej själva.


Kvällen har vi tillbringat på olika håll allihop, nästan.

Nikita har haft konsert på musikskolan, Ronnie har kört på träning med Alicia och jag har varit på föräldrarmöte i Nikitas klass.

Michaela fick passa småttarna och göra läxor.


Ja och så här blir det ibland när man gått upp för tidigt på morgnarna.

Hittade de såhär efter en obevakad stund i eftermiddags.

Bjuder er också på en lite bilder på Emilio.


Han är en cool kille, minsann.



Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar