~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 1 april 2011

100 inlägg. Woohooo! :-)

Tjohooo detta är det 100de inlägget i min blogg.

Och nu vill jag veta vad ni tycker!

Gillar ni den?

Är det något speciellt ni vill att jag ska skriva om?

Eller har ni något annat att säga mej?:-)



Bjuder er på dagens småttar i coola jeans från kappahl och tröjor från katvig.


Förmiddagen spenderades på öppna förskolan i Åsljunga.

Snabb middag hemma för att sen åka iväg och bli intervjuad av en tidning inför loppisen vi ska ha på lördag.

Handla lite tillsammans med alla andra på coop en fredageftermiddag.

Varför handlar jag alltid på fredagar då alla andra handlar?

Hann en liten sväng till bästaste Anna-Ida och Teolin ikväll också.

Mysigt!


Till sist var det fredagsmys i soffan med Alicia och Nikita.

Chips, ostbågar och talang.


Michaela brummade iväg till byn i sin a-traktor.

Småttarna hade somnat, som tur var.

De och jag är inte riktigt överens om var gränsen går för trams och påhittigheter just nu.

Vi krigar för det mesta faktiskt.

Ska blir skönt med en paus från de imorgon och ladda lite.

De är ju så goa!

Speciellt när de sover.;-)


Imorgon ska då småttarna och Nikita vara hos mina föräldrar.

Jag, Ronnie och Alicia åker till Trelleborg för att Alicia ska spela DM i innebandy.


Håll tummarna för de!!


Kramar Helena

11 kommentarer:

  1. Jag gillar din blogg precis som den är! Perfekt blandning av allt!

    Fortsätt så! :-)

    Vi håller tummar under morgondagen! Hoppas det går jättebra!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, Cissa!:-)
    Har äntligen börjat följa din blogg också nu. Roligt!

    SvaraRadera
  3. fortsätt precis som du gör!! <3

    SvaraRadera
  4. Känns som det var igår du började-det blir lätt en vana;-) Tycker oxå din blogg är bra som den är. Lite kåserier, mänsklighet och öppenhet. Vi kan endast utvecklas genom att få dela andra människors liv och erfarenheter. Hoppas det går bra idag för dotra i Trelleborg.Kram

    SvaraRadera
  5. Gillar den oxå precis som den är Helena!

    Måste säga att E är döcool i hängslebrallorna. Stod och kollade på dom och funderade på om Milo hade kunnat ha sånna.. Men jag vet inte. Milo bara tittade konstigt på mig när jag frågade, haha;).
    Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  6. Hej hej!

    Tycker din blogg är bra :-)
    Det är nog bara jag som behöver bättra mig på att kommentera..

    Fick höra att det går bra för tjejerna! Så roligt! Håller tummarna stenhårt för guld även i år!

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Å vad ni är gulliga!
    Och vad roligt att ni gillar min blogg!

    Mia: Ja man blir lite bloggskadad.:-) Funderar på vad man ska skriva och tar bilder fr bloggens skull.:-D Kram

    Jessica: Tack! Han älskar hängslejeansen. Jag fick gömma de för att kunna tvätta de.:-)

    Monica:Det gick bra för tjejerna.:-) Kram

    SvaraRadera
  8. Vill se resten av fotoutmaningen!!!

    SLUTA skriv centrerat och sluta med radbyte efter varje mening, Du gör mig helt galen med dessa två skrivfel!!! ;-)

    För övrigt är det roligt att ha lite koll på vad som händer med mina systerbarn. :-)

    SvaraRadera
  9. Äh Mia, du är bara kinkig för att Ängelholm loosade i finalen igår.;-)

    Okej, ska slutföra fotoutmaningen då. Tyckte den blev lite tjatig, men för din skull så.:-)

    Radbytena ordnar bloggen med själv så det kan jag inte göra så mycket åt. Då blir det inte ny rad vid varje mening utan bara ett sånt blurr som i inlägget om småbarnsfri helg.

    Jag tycker det ser snyggt ut med centrerad text när det är bilder i inlägget, men ska testa hur det ser ut att inte göra så.

    Allt för kära syster yster.;-)

    Kul att du läser min blogg och hoppas allt är bra hos er. Kramar

    SvaraRadera
  10. Mia, jag fick rätt på inlägget om småbarnsledig helg nu, så nu är det inte ett exempel på hur det blir utan radbyten längre.:-)

    SvaraRadera
  11. Vad kul att Du kör igång utmaningen igen.

    Klart att jag läser Din blogg, någon gång i veckan går jag in och uppdaterar mig :-)

    Här är allt bra. Ser fram emot Valborg.

    Kramkram

    SvaraRadera