~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 11 april 2011

Vad ska det bli av henne?

JA det kan man undra...

Vid det här laget har ni nog förstått att jag fotar barnen varje dag.

Tycker det är roligt med mitt "dagens outfit" även om det är MYCKET ytligt.

En pluspoäng för det hela är att när man går tillbaka i den mappen så kan man ju också se var man renoverat i huset, var man var just den eller den dagen osv.

Har ju hållt på med dagens outfitbilderna sen Emilio var några månader gammal, så det börjar bli ett gäng bilder nu.


Iaf så bad jag Anjelin om att få ta ett foto idag, som vanligt.

Och damen börjar posera.

Ta igen, ta igen sa hon.


Här får ni ett litet urval.


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar