~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 8 april 2011

Loppisförberedelser

Största delen av den här dagen har gått till att förbereda för barnloppisen vi ska ha imorgon.

Jag har skjutit på att plocka i ordning på sakerna länge, så det fick jag ju göra i förmiddags.

Har också tvättat klädslen till två av bilbarnstolarna.

Tänkte försöka sälja de också imorgon.

Emilio fick en framåtvänd bilstol i veckan så nu åker de bakåtvända.

För första gången på snart 17 år ska vi inte ha bakåtvänd bilstol i bilen.

Märkligt.:-)


Eftermiddagen tillbringades i lokalen för loppisen.

Tog ett tag innan vi fick borden på plats så att alla får bra platser.

Men när vi slagit våra kolka huvuden ihop ett tag så blev det bra.

Sen var det bara att lasta in sakerna.


Ska bli spännande imorgon att se hur mycket jag kan sälja för.

Håll tummarna för stora försäljningssiffror!!


Skänker den här familjen en extra tanke idag också.

Tänker mycket på de..



Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar