~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 18 april 2011

Tillbaka efter kabelhaveri.

Ursäkta att det varit tyst i bloggen hela helgen.

Detta beror på att någon mycket osmart person körde av telekabeln ute vid stora vägen.

Ja, vi bor längs en liten grusväg mitt i skogen och telekabeln går från en stolpe på ena sidan av den större vägen till en stolpe på andra sidan.

Tydligen är det svårt att hålla ner skopor, kranar och liknande under godkänd nivå och istället köra ner kabeln.

Sen är det ju böter på att riva ner den, så det är ju bäst att strunta i att anmäla sitt misstag och låta de upptäcka det som drabbas av nedrivningen.


Är jag irriterad?

Japp, som attan!


Men nu är kabeln lagad och vi har kontakt med omvärlden igen.:-)


Helgen har varit ganska lugn.

Det var årsmöte med prisutdelning på innebandyn i lördags.

Efter den körde vi in till Helsingborg för att hämta mina linser.

Trevligt att se ordenligt igen.:-)

Smet inom bästa butiken www.annacill.se också.


Resten av helgen har vi bara slappat.


Idag har vädret varit underbart och vi har mest varit ute och njutit av solen.

Härligt med vår!!


Bjuder på lite bilder från dagen imorgon. Lovar!


Förresten blev det fotbollsmatch i Klippan ikväll för Alicia.

Hon är överlycklig och hade jättekul!

Att de vann med 5-3 gör ju inte lyckan mindre.


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar