~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 7 april 2011

Tetantsträff på schemat!

Dagen inleddes med ett tandläkarbesök med Anjelin.

Hon hade ett hål i en tand så hon får komma tillbaka.

Skönt att hon får lugnande när det ska lagas så att hon inte behöver bli rädd.


Sen åkte hon direkt till kyrkis och jag körde till jobbet för att göra semesterschema till sommarvikarierna.

Himla pusslande!

Men det blir nog bra till sist.


Eftersom strömmen hemma hos oss varit bruten på förmiddagen så tiggde vi till oss middag hos svärmor. Dock var det Ronnie som gjorde maten.

Smarrigt!


Nu är vi hemma igen och dammsugningen som jag har sparat i flera dagar väntar på mej.:-)


Och senare idag väntar bästaste tetanterna och en tur till väla med de.

Åh vad det ska bli mysigt!!


Kramar Helena


1 kommentar:

  1. Åh, stackars liten! Hoppas lagningen bra och att hon inte blir rädd!

    SvaraRadera