~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 12 april 2011

Nikita cyklade!!

För de flesta är det väl ingen större sensation att en snart elvaårig unge cyklar en solig vårdag.

Men här är det fest och jubel!!

Nikita har sen i början av september förra året haft så ont i sina ben så att hon inte har kunnat cykla.

Hon har inte kunnat göra så mycket annat heller för den delen...

Vissa dagar har det varit bättre och vissa sämre.

Anledningen till värken vet vi inte.

Om någon har någon vettig idé om vad det kan var så hojta gärna till.

Alla tips är av värde.

Det är INTE växtvärk, så det tipset vill vi inte höra fler gånger.


Iaf så cyklade hon en sväng igår och var helt lycklig!

Och det var jag med, såklart!


Den här dagen har bara inneburit en massa fläng från det ena till det andra.

Jobbmöte och semesterplanering.

Avslutning på barngympan och sen orkesterträning för Michaela.


Skänker den här familjen en tanke, eller många, idag igen.



Nu lägger sej lugnet här och denna mamman ska snart leta upp sin kudde.


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar