~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 11 april 2011

De kalasfina barnen

Lovade nästan igår att visa kalasfina barn på bild.

Jag var ju inte med själv, så resten av familjen fick sköta fotandet.

Blev inte bild på alla fem barnen denna gången utan bara dessa tre.


Michaela Alicia Anjelin




Nu har våren kommit hit!!


Redan i helgen var det toppenväder, men då jobbade ju jag.

Så idag har vi bara varit hemma och njutit av det fina vädret.

Grejat lite i trädgården och bara varit ute.

Åh jag fullkomligt älskar vårsolen!!



Måtte det vara så här länge nu!


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar