~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 6 april 2011

Fullt ös, som vanligt.

Ja tiden bara springer iväg.

En massa att göra, men också tid för lite slappe.

Jobbade från kl 17 igår till 13.30 idag.

Resten av dagen har jag egentligen inte gjort något alls.

Skulle städa, tvätta och fixa med disken.

Lite av det har jag gjort, men det var trist så jag struntade i det.:-)

Behöver egentligen, verkligen förbereda inför loppisen vi ska ha på lördag.

Men det var inte roligt det heller så det får jag fixa imorgon.

Så istället för allt trist har jag myst med de små barnen en massa.

Och kvällen ägnades åt de lite större barnen.

Det är inte lätt att växa upp i dessa tider.

Nu lät jag lastgammal.:-D


Har inget roligare än det här att dela med er idag.

Kanske kommer jag på något bättre till imorgon.


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar