~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 23 april 2011

Sooooooooooool

Det är så härligt med sol och fint väder så jag kan inte sluta tjata om det.:-)

Har ännu en dag njutit av det fina vädret tillsammans med familjen.

Alicias nattgäster åkte hem vid middagstid och då åkte Michaela och J också.


På eftermiddagen kom två av Ronnies bröder. Den ena hade även flickvännen och hunden med sej.

Mysigt med lite besök sådär spontant.


Framåt kvällen var det dags för jobb för min del. Tråkigt men nödvändigt.

Som vanligt är det ju trevligt när jag väl kommer dit.


Hoppas finvädret håller i sej jättelänge!!


Kramar Helena




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar