~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 26 april 2011

Vardag igen

Påsklovet är slut och vardagen drog igång med buller och bång.
Fullt ös hela dagen, som väntat.

Det märks att månaden maj är i antågande.
Kalendern fylls dag efter dag med massor av grejor.
Uppvisningar, konserter, fotbollsmatcher, konfirmation och en massa annat roligt.
Har man tid att jobba?
Knappt!

Men närmast i sikte har vi, som jag skrev igår, valborgshelgen i Mjölby med hela familjen.
Roligt!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar