~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 27 april 2011

THOR

Nu ikväll la vi mamma och papparollen på hyllan och smet hemifrån ett tag.
Vi körde in till Ängelholm och gick på bio.
Thor hette filmen och den hade premiär idag.
Alltså helt färsk.
Bonniga jag tittade på 3D för första gången.
Det gick helt ok trots att jag tycker sådana "synvillor" är lite jobbiga.
Filmen var bra.
Fullt ös från början till slut så som jag vill ha det.

Det är så härligt att bara vara vi ibland!

När vi hämtat biobiljetterna hann vi med en liten snabbrunda i stan och träffade Mia och super-J en stund.
Mysigt!

Annars har det fina vädret fortsatt här idag.
Ett besök på vårdcentralen med Michaela har också hunnit med.
Kom hem med en hel påse med mediciner...
Allergi så det står härliga till har hon.
Läkaren bad oss överväga vår hunds vara eller inte vara i vårt hem.
Jobbigt läge...

Iaf så mår Michaela redan bättre av alla medicinerna och det är ju bra.

NU är det dax att leta upp kudden här
Kramar Helena

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Usch, vilka svåra beslut ang. hunden. *kramar*
    Skönt att M iaf mår bättre med mediciner! Vad har hon blivit allergisk mot??
    Vår A har fått allergi mot hund, gräs och björk. Han mår inget vidare och läkaren sa till honom att han skulle överväga byta sport. Hmm, hur lätt är det??
    Många drömmar som förkastas med alla dessa allergier..

    Vad duktiga ni är att få till en liten date på tu man hand! Härligt att ladda ny energi tillsammans!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja det är svåra beslut, men han får stanna än så länge iaf.
    Han är ju ändå mest ute och så länge det funkar så får det gå.
    Hon är allergisk mot pollen. Vi vet inte exakt vilka ännu men björk iaf.
    Och så hund och katt..
    Stackars A! Funkar det inte med mediciner?

    Ja en date på tu man hand är härligt!:-)

    Hoppas allt är bra med er Monica!
    Kramar

    SvaraRadera