~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 22 april 2011

Njuter av ledighet och fint väder.

Annat kan man inte göra.

Över 20 grader varmt och sol.

Påsklov och lediga barn.


Idag har vi bara tagit vara på vädret och ledigheten.

Ätit god middag med ännu godare efterrätt.


Småttarna och jag gav oss ut på en liten runda som vanligt.










Just nu har Alicia tre kompisar här.

De tittar på film, käkar chips och har allmänt mysigt.

Michaela och J diskuterar om de ska på fest eller inte.

Typiskt ungar i den åldern.:-)


Småttarna har somnat efter en hel dag ute i solen.


Lugnet lägger sej trots fullt hus.

Livet är allt ganska bra idag.:-)


Kramar Helena








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar