~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 4 april 2011

11:e bilden: En person jag kan berätta allt för

På begäran kommer fortsättning i bildutmaningen.


Få personer berättar man ju allt för, men söstra mi kan jag allt göra det till.



Mia, du är så viktig för mej!

2 kommentarer:

  1. Jisses vad roligt vi hade den dagen!! Och vilket väder sen! Kommer Du ihåg att det regnade heeeela dagen fram tills vi skulle åka? Sen blev det ju toppenfint.

    Du är med viktig för mig, min kära syster <3 <3

    SvaraRadera
  2. Ja det var verkligen en toppendag!
    Vi som trodde att vi skulle bli så blöta.:-)

    Kram

    SvaraRadera