~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 19 april 2011

Mamma, jag vill gå ut i en skog.

Så sa Emilio och inte mej emot.

Fint väder och ledig dag, så vi gick.




Eon har grävt ner elledningar här och hittat många stora stenar att klättra på.



Granskogen är spännande, tycker Emilio.
Bästa lekplatsen i alla väder!
Men visst är solsken bäst.:-)



Väl ute ur granskogen hittade vi vitsippor.
Så fina!




Kolla vad jag kunde plocka!





Kramar Helena


2 kommentarer:

  1. Mysiga bilder:) Har du inga när jag var långhårig? haha

    SvaraRadera
  2. Tack!:-)
    Nä det är ont om bilder på det.
    Synd!:-)

    SvaraRadera