~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 10 april 2011

Jag har hittat mitt hem!

Hem ljuva hem!

Har knappt varit här sen i fredags ju.

Åkte iväg till loppislokalen strax efter middag i fredags, för att ställa i ordning borden och packa upp alla sakerna.

Körde hemåt vid strax efter åtta på kvällen.


Strax innan åtta igårmorse var vi på plats igen.

Kl tio slog vi upp portarna och det kom en massa folk.


Två stängde vi och tre var lokalerna tömda och städade.

Då var det bara att inhandla lördagsgodis och bege sej hemåt en stund.


Kl fem var det dags för helgens jobbdygn.

Turligt nog var det en lugn jobbnatt.

Det behövdes!


Dagen idag har vi mestadels tillbringat ute i det fina vårvädret.

Det var så varmt att vi kunde ta av jackorna en stund.

Härligt!


Hittade söta små vitsippor i skogen på vår promenad idag.

Jag fullkomligt bubblar över av lycka när jag ser vitsippor i solsken.:-)


När jag slutade jobbet kl fem så körde vi direkt hem till mina föräldrar för kvällsmat.

Snopet nog hade de ingen ström.

Tur att vi skulle äta grillat.:-)


Så nu har vi ätit god kvällsmat och planerat lite inför valborgshelgen som traditionsenligt ska firas i Mjölby.

Kaffet fick vi inta hemma hos oss eftersom strömmen var borta hos mamma och pappa.

Lagom när vi packade ut oss i bilarna kom den dock tillbaka.

Typiskt!:-)

Men vi åkte hem till oss och drack kaffe iaf. Vi var ju ändå på väg allihop.


Så nu, eller iaf för några timmar sen landade jag äntligen i mitt hem efter en intensiv helg.

Härligt!!


Hoppas ni alla har haft en superbra helg med mycket sol!


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar