~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 15 april 2011

Tjoddelihej nu är det lov!

Nästa vecka är det påsklov och det är så skönt!

Ja jag är ju inte ledig, men det gör inget.

Skönt att slippa skoltider och skolskjutsar.

Läxor och aktiviteter.


Fick besök idag också av bästaste Super-J.

Söta systerdottern som firar lov med oss ibland.

Mys, speciellt för Nikita ftersom de är jämngamla.


Idag har jag mest jobbat och fredagsmyst.

Imorgon är det årsmöte och prisutdelning med innebandyklubben.

Så det är bara att packa in gänget i bilen och dra dit.

Skönt att Ronnie också är ledig så jag slipper jaga småttar själv.


Och så har nog Alicia fixat så vi får köra till Klippan även på sommarhalvåret flera gånger i veckan.

Bra jobbat! Nooooot!;-)

Jo det är ju roligt egentligen, eftersom det beror på att fotbollslaget i Klippan vill att hon spelar för de i år.

Annars har hon spelat i Eket.

Ganska kul när de ringer idag, fredag, och frågar om hon vill vara med och spela match på måndag.

Vi får ta ett familjesnack och se hur det blir.

Men känner jag den här familjen rätt så kan vi snart ta vårt pick och pack till Klippan.

Innebandy där hela vintern och fotboll hela sommaren.

Vad gör vi i Örkelljunga?

Bor och sånt bara, liksom.:-)

Stannar nog i vår skog.

Finns ingen anledning att byta håla mot håla.

Det är bra att tjejerna har vänner någon annanstans än här också.

Så enda nackdelen med deras sportande på annan ort är ju faktiskt bara körandet.

Och det får vi stå ut med.


Nu gäspar jag mest hela tiden och borde leta upp kudden.


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar