~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 9 mars 2011

Snö?!

Ett lager med snö ligger det på marken nu igen.
Var kom det ifrån?
Det skulle faktiskt inte vara mer vinter nu, hade jag bestämt.
Plusgrader och sol i flera dagar har vi haft.
Och snön ska vara ett minne blott.

Jaja det är bara ett par cm så det är nog borta imorgon.

Dagen avslutades med en trevlig tetantsträff med god mat och många skratt.
Alla borde ha sitt eget tetantsgäng.
Det är bra för själen.;-)

Skriver mer en annan dag då jag har mer att dela med mej av.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar