~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 10 mars 2011

Wohoooo! Seger smakar gott!

Var på innebandymatch ikväll.
Åby mot Södra dal.
Michaelas lag var det som spelade och hon tillhör Åby, om det var någon som tvivlade på det.;-)
Eftersom Michaela är målvakt så har jag smått panik vid varje match.
Det här var dessutom ett lag som ligger bra till i serien och har en giftig målgörare.
Men OJ vilken bra match Åbytjejerna gjorde!
De låg under med 0-2 ett bra tag, men matchen slutade 6-3.

Tjoohooo vad det är roligt med seger!!

Extra roligt är det eftersom Michaela inte mått riktigt bra. Vad kan bli bättre medicin för själen än en sådan här match?

Annars har vi inte gjort något speciellt idag.
Det vanliga med städning, tvätt och disk bara.

Alla barnen sover här nu och den stora frågan för mamman är:
-skrota vid datorn eller titta på tv i sängen?

Måste titta igenom lite bloggar innan jag ger upp datorn iaf.
Kanske lägga in ännu en bild i utmaningen med?

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar