~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 1 mars 2011

Bild 6 - jag och en vän jag inte varit med på länge

Fortsätter bildutmaningen med ännu en gammal bild från fotoalbumet.
Vilken dag det var, det här.
Den 20 juli 1997.
Det är ett tag sen, det.
Vår bröllopsdag, Alicias dopdag och pappas födelsedag.
Vi gifte oss framför en förvånad skara som var inbjudna till barndop.
Fia och Veine var de enda utöver våra familjer som vi delade denna underbara dag med.
De här två vännerna är det en evighet sen jag träffade.
Ronniemannen, däremot, han ser jag ju till.;-)
Fia och jag, vi träffades ofta.
Ja bodde nästan ihop tidvis.
Vänskapen rann ut i sanden på nåt sätt, som det gör ibland.
Hoppas du har det bra!
Och Veine var också en trogen vän i många roliga år.
Fy vad kul vi hade!
Nu har han precis som vi familj och barn.
Inte lika mycket raggarbus nu kanske?
Vänner är vi med de båda fortfarande och visst springer man på varandra en och annan gång.
Facebook är bra att ha, för där ser jag de båda iaf.
Och kan följa deras liv litegrann.
Kanske den här bilden gör att kontakten tas upp på nytt?

Ja jisses vad tiden går....
Kramar Helena

3 kommentarer:

  1. Ja jävlar. Var ju inte igår hehe

    SvaraRadera
  2. Nästan igår.;-)
    Hittade flera bilder på dej med, Micke.
    Nästa gång kanske är din tur.;-)

    SvaraRadera
  3. Hehe oki:) Kan ju vara kul att se dem:)

    SvaraRadera