~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 27 mars 2011

4 av 5


Trots att jag legat pall nästan hela veckan har några bilder tagits på de stolliga barnen i hemmet.


De här två alltså...

De kan hållapå i evigeheter med kläder, bling och musik.

Det är så himla roligt att de är så tajta, tycker jag.


Här tyckte nog både jag och Ronnie att vi halkade tillbaka till en tidigt Madonnastil på 80-talet.

Ganska coolt, eller vad tycker ni?

Mammas lille rocker!
Ja kan hon bli på annat sätt med de där storasystrarna?

Så söt!


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar