~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 6 mars 2011

Vårkänslor

Kan man få annat än vårkänslor när solen skiner och det är några plusgrader?
Vi passade på att ta en sväng i skogen.
Så väldigt varmt var det inte, men bättre än vad som varit.
Den obligatoriska balansgången på järet, alltså stenarna, fixade vi.

Vår bästa lekplats är detta stället i skogen.
Härlig mossa på marken och massor av stubbar att leka på.

Tillbaka hemma satt vi på trappan i solen ett tag.
Hääärligt!
Kramar Helena




1 kommentar:

  1. Så underbara vårbilder! :-) Och barmark! Vad avundsjuk jag blir!

    SvaraRadera