~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 8 mars 2011

Vet inte....

...vad jag ska skriva idag.

Vardagarna rullar på. Inget speciellt händer.
Måndagförmiddagen tillbringades på öppna förskolan, som vanligt.
Resten av dagen var det bara lugnt.
Fritidsgården för de stora tjejerna bara.

Idag har Anjelin varit på kyrkis.
Under tiden var vi andra en sväng hos barnens farmor och en sväng hos Linus och Mathilda.

Barnens aktiviteter fick Ronnie ta hand om idag eftersom det är jobbdags för mej.
Han börjar bli en hejare på det.;-)

Imorgon har skolbarnen här studiedag och är lediga.
Michaela tycker det är superorättvist att inte hon är ledig.
Hon går ju i skolan i en annan kommun, så hon är inte ledig.
Förstår henne..

Hoppas jag kan komma med intressantare inlägg imorgon.
Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar