~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 25 mars 2011

Surat klart!

Idag är jag inte sur mera.
Bara trött...
Mår fortfarande inte helt ok, men bestämde mej för att jobba ändå.
Vet inte hur smart det var egentligen, men det får gå.

Jag och småttarna var en sväng i byn på förmiddagen.
Liten lekstund hos Mathilda. Ja, det var väl inte jag och Mathilda som lekte så mycket.:-)
Anjelin och Emilio lekte med Nelly ett tag.
Sen till coop en sväng.
Behövde fylla på med lite av varje igen.

När vi var där träffade vi Pernilla, hennes man och lilla Wilda.
Var åratal sen vi pratades vid så det var trevligt.
Följer troget hennes fina blogg och passar på att tipsa om den.
http://wildavaregenangel.blogspot.com/

På eftermiddagen slappade jag så mycket det nu gick med två huligansmåttar vid min sida.

Skickade Alicia med buss till min syster i Ängelholm idag eftersom det är DM där imorgon och ingen av oss kan köra henne dit.
Ibland är det idiotiskt att jobba helg!
Ronnie slutar dock kl 9 så han kör dit och hejar då.
Håll nu tummarna för ÅBY IBKs F13 lag hörreni!

Nu ska denna trötta dam snart leta upp kudden för att orka jobba imorgon.
Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar