~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 23 mars 2011

Jag är sjuk...

Jag har inte bloggat sen i söndags och det är minsann rekord.
Ingen mer har drabbats av kräksjukan, som tur är!
Måndagen ägnades åt öppna förskolan, som vanligt.
Alicia och Nikita var hemma från skolan för att återhämta sej efter sjukan.
På tisdagenförmiddagen var jag och Emilio hemma hos Emilia på fika.
När jag satt där kände jag att jag blev helt trött och konstig.
Körde därifrån och hämtade hem Anjelin från kyrkis.
Väl hemma rasade jag ihop i sängen och stannade där hela dagen.
Hög feber hade jag.
Jag som nästan aldrig är sjuk, blir det ordentligt när jag väl blir det.
Idag mår jag bättre, men fryser och svettas om vartannat.
Ont som attan i magen har jag också haft idag eftersom jag inte åt något på hela dagen igår.
Tur jag sällan är sjuk, så gnällig som jag blir.;-)
Snälla barn har jag iaf som passar upp mej.
De tycker att de vill ge det tillbaka till mej eftersom jag passar upp de när de är sjuka.
Gullungar!!
Bjuder på en bild på kära mannen och Michaela.
Skulle fota Michaela i hennes na tröja som jag fyndat helt ny på tradera.
Genast skulle pappan vara med också.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar