~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 2 mars 2011

Bild 7 - en bild jag aldrig lagt upp

Eftersom det nästan finns en hel livstid innan den digitala tiden, så kan jag ju välja och vraka fritt i fotoalbumen när det gäller bilder som aldrig lagts ut på nätet.
Om det nu är det som menas i utmaningen, vet jag inte.
Jag valde iaf en bild från när Michaela var liten.
Jag tycker mycket om denna bilden.
Ja, jag försöker få till en föklaring till varför, men hur jag än försöker blir det inte bra.
Ni får vara nöjda med bara bilden.
Den obligatoriska flanellskjortan och skinnvästen är med.
Jag bodde i den utrustningen på den tiden.
Åh raggartiden var en rolig tid!:-)
Och det var underbart att få vara mamma!
Det är det fortfarande.
Men alla som vet att vi miste lilla Emilia vet också lyckan vi kände när vi fick Michaela.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar