~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 20 mars 2011

Magsjuka...

Japp det har vi fått.
Nikita kräktes i fredagskväll och jag hoppades i det längsta att det berodde på att hon ätit något konstigt eller så.
Men idag har Alicia kräkts flera gånger.
Så det är väl bara att inse fakta.
Magsjukan har nått oss.

Trots detta har vi fått lite gjort idag iaf.
Michaela har spelat match idag. Säsongens sista.
Jag och Anjelin följde med och hejade.
Tyvärr förlorade de.
Är rätt så säker på att domarna var mutade.
Eller bakfulla?
Eller kanske haft en dålig natt?
Ja, ja för all del, de hade kanske förlorat iaf, men de här domarna gjorde mycket för att se till att de inte vann iaf. Dåligt!

När vi kom hem körde Ronnie iväg och hämtade en ny säng till sin mamma.
Detta innebar att Michaela fick hem hennes säng hit.
Så hennes gamla säng fick åka ut.
Roligt med lite förändringar.:-)

Nu har alla barnen gått och lagt sej.
Småttarna får sova på en madrass i vårt sovrum inatt.
OM de skulle börja kräkas vill jag inte ha de där uppe på ovanvåningen.

Håll tummarna för att vi slipper mer nu!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar