~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 24 mars 2011

Surar...

Japp det gör jag!
Surar för att jag inte orkar gå ut i det fina vädret.
Surar för att jag inte är frisk än.
Surar för att räkningar är tråkiga.
Surar för att jag är sugen på godis men magen är inte ok än så jag vågar inte äta det.

Fy vad jag är tjurig och tradig att lyssna på idag.
Eller hur?

Imorgon jobbar jag ett dygn.
Funkar det tro?
Hur 17 ska jag veta om jag kan jobba imorgonkväll när jag fortfarande inte kan äta ordentligt nu ikväll?

Surar lite för det med.

Och så får jag en hel del dåligt samvete när jag surar såhär...
Faktiskt har jag det ganska bra.
Jag blev serverad middag av min man i dag.
Barnen och han är ju friska.
Jag är nog också snart frisk.
Tur att jag är sjuk så sällan för jag är nog rätt gnällig.

Jag får nog ta och skärpa till mej lite.

Skriver nog något trevligare imorgon.
Speciellt om solen skiner då med.

Kramar Helena

1 kommentar:

  1. Åh är du sjuk har du rätt att vara lite sur, men hoppas att du mår bättre imorgon.
    Kram Eva

    SvaraRadera