~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 2 mars 2011

Lägesrapport

Blir ju bara en massa bilder här nuförtiden.
Glömmer ju skriva om det vanliga.:-)

Det rullar på i de vanliga gängorna.
Barnen är lite krassliga.
Nikita har extra ont i sina ben just nu och Emilio har mer besvär av astman än normalt.
Men annars är det som det ska.

En liten röd kia rullar nuför tiden.
Så en bil är lagad.
En till snart klar.
Å vad vi är beroende av våra bilar!

Nu är huset väldigt lugnt så jag går väl och sussar kudde lite.

Kramar Helena

2 kommentarer:

  1. Men det är ju så kul att titta på alla gamla bilder! :-)
    En liten fråga, den rosarutiga skjortan som Emilio har på bilden i inlägget om Leos dop, var har du köpt den? Min Theos kommentar; mamma kolla, den är ju supertuff, en sån vill jag ha!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det kul. Man blir helt nostalgisk.
    Skjortan är köpt på HM, faktiskt.:-)
    Fanns i flera fina färger.
    Kul att Theo gillade den!

    SvaraRadera