~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 12 mars 2011

Årets melodifestival avklarad

Japp nu vet vi vem som ska representera vårt land i Eurovision song contest.
Inte ett enda dugg oväntat blev det ju tjejernas favvo, Eric Saade.
Helt ok låt som jag tror har en bra chans.

Själv hade jag faktiskt flera favoriter ibland finalisterna, men ingen av de tyckte jag skulle vinna.
Mest för att jag inte tror att de skulle komma nån vart i europa.

Jag gillade nog allra mest the moniker.
Passade min galna sida alldeles utmärkt.
Swingfly var helt ok och lär lyssnans på heeela sommaren i en viss a-traktor.
Å raggarblodet gillade the playtones, såklart.

Jag gillade däremot INTE Sanna Nielsen och har aldrig gjort.

Eftersom jag jobbat hela kvällen infann sej inte den rätta mello-stämningen, men det fick ju gå ändå.
Är det jobbhelg så är det.-)

Dagen har i övrigt varit lugn.
Lagom fint väder och det mesta av familjen hemma.
Iaf över middagen var vi samlade.
Michaela kom hem lagom tills dess och Alicia åkte på säsongens sista innebandymatch direkt efter maten.
De vann med 4-0 som en bra avslutning.:-)

Imorgon fortsätter jobbandet igen.
Hoppas på lite sol.:-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar