~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 16 mars 2011

Sjukstuga



Ja så här ser det ut i vår säng nu om dagarna.
Barnen är inte så pigga, precis.
Michaela inledde veckan med feber och halsont.
Emilio följde efter med hög feber igårkväll.
Idag fick vi hämta Alicia i skolan på förmiddagen för att hon inte mådde bra.
Anjelin ser inte heller så pigg ut, så det är väl en tidsfråga innan febern kommer krypande på henne med.
Nikita håller sej feberfri än sålänge.
Igår jobbade jag hela dagen. Direkt efter var det barngympa och sen en liten febrig Emilio att ta hand om. Därför blev det inget bloggande igår.
Idag var jag och Anjelin på öppna förskolan, som vanligt om onsdagarna.:-)
Alltid trevligt för både henne och mej att träffa vänner.
När det gäller vädret hoppas jag på fler plusgrader och minre vind.
Vill ha soligt och lite vårvärme så att man kan sitta ute och ha det gott.
Hoppas också att eon snart har grävt färdigt bredvid vår väg.
De håller på att gräva ner elledningen och det är vi väldigt tacksamma för!
Så många och långa strömavbrott som vi har haft så vore det skönt att få ha ledningarna i marken istället.
Idag har de varit precis utanför huset med diverse grävmaskiner och andra fordon.
Synd att Emilio mest har legat i sängen och inte orkat kolla.
Men de lär ju vara kvar imorgon med så då får han kika ordentligt.:-)
NU tror jag att det är sängdax för trötta mamman.
Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar