~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 8 januari 2013

Vardagen är igång.

Alla kom iväg i morse, som de skulle.
Och alla kom också hem som planerat.
Tur det! ;-)

Det är faktiskt riktigt skönt när man kommer in i rutiner och vanor igen.

För att ta vara på förmiddagen utan så många barn hemma så gick vi en lång runda.
En riktig Svensson-promenad med vagn och hund. ;-)
Riktigt härligt!

Hela denna dag har jag längtat efter kvällen.
Då var det nämligen dax för tetantsträff.
Det är alltid så himla mysigt att babbla med de goa tjejerna en stund!
Mycket snack och minst lika mycket skratt.

En väldigt bra avslutning på denna dag!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar