~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 5 januari 2013

Slut på Gothia-sagan

Så var nu sagan slut.

F16 toppades med allt vad som fanns men vann inte sin match ändå.

F15 fick spela första perioden med endast sju utespelare pga toppningen i F16s match och diverse förseningar för att få dubblerande spelare på plats.
De orkade inte hålla emot och matchen förlorades.
Behöver väl knappats skriva att besvikelsen är mycket stor?
Ibland förstår man som förälder inte tränares val...

Nåväl.
Tjejerna har gjort bra ifrån sej och bönderna i den här familjen har haft en bra helg i staden. :-)

Nu längtar denna mamman något alldeles extremt efter de andra barnen.
Och kanske liiite extra mycket efter den där lille Emilio, som sällan lämnats bort.

Har också konstaterat att någon resande blir det aldrig av mej.
Jag gillar att vara hemma mest.
Utflykter i all ära men när de varar mer än i ett par dagar så är de en aning för långa...

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar