~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 30 januari 2013

Shopping med trevligt sällskap

Det är ju helt underbart att när man är som mest uttråkad få ett sms där det står:
-Vi drar till väla, vill du med?

Jag och lillkillen följde givetvis med.
Vi hade en supertrevlig dag med roligt sällskap.

Shoppade så där lite lagom med. :-)

När småbarnen somnat ikväll smet jag iväg till Karin för lite coladrickande och babbel.
Alltid roligt!

Och så konstaterar jag att jag ännu en kväll varit uppe alldeles för länge.
Men när ska man ha "egentid" om inte mitt i natten?

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar