~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 1 januari 2013

Året som gick...

Som sej bör ska jag samla ihop det gångna året här i bloggen.

Eller så gör jag inte alls det.
Ni får mer än gärna läsa tillbaka och kolla hur året varit.
Jag gjorde det.
Ganska intressant faktiskt.
Rätt så mycket som varit jobbigt men också väldigt mycket roligt.

Höjdpunkten och det som tagit mest energi och kraft iaf på den senare halvan av året är ju processen att bli ett godkänt familjehem och att få ett litet barn placerat hos oss.
Helt underbart!

Jag ser tillbaka på det gångna året med stolthet.
Vi har gjort vårt bästa, vi har varit tillsammans och vi finns för våra barn alltid!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar