~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 4 januari 2013

Lägesrapport

Två dagar av gothia cup är avverkade.
F 15 kom tvåa i sin grupp och spelar kvartsfinal imorgon.
F16 vann sin grupp och spelar också kvartsfinal imorgon.

Så håll tummarna, mina vänner.

Vi, som inte spelar utan bara hejar, vi har strosat omkring i staden som de bönder vi är.
Ojat oss över allt folk och så mycket affärer och matställen det finns.
Vi har det väldigt bra iaf!

Och i all denna valfrihet har vi ändå ätit kvällsmat på samma ställe båda dessa dagar.
SÅ typiskt oss! :-D

Imorgon ska våra nerver testas rejält.
Tur att det inte är förrän på eftermiddagen.

Återkommer med vidare rapportering då.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar