~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 23 januari 2013

Fritids

Vi har funderat länge på om Anjelin ska få börja på fritids.
Mycket för att underlätta för mej när det gäller att hämta barn vid olika tider på eftermiddagen.
Men också för att få ett lite bättre avslut på skoldagen för Anjelin.

Som det är nu hämtar jag henne kl 13 en kilometer hemifrån där taxin släpper av henne.
Sen hämtar jag Emilio kl 14 på dagis.

Det går ju bra att göra om man är själv.
Men om man har en liten kille också här hemma att ta hänsyn till så funkar det inte alls så bra.

Så fr.o.m. måndag har vi ett fritidsbarn :-)
Coolt!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar