~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 26 januari 2013

Tjejmiddag hos bästaste Paula.

Fredagkväll med bästa tetantsgänget!
Vi bjöds på trerätters middag och det är minsann inte fy skam.

Förrätten har ni kanske sett på bild?
Första gången jag fick smaka den här rätten och det var supergott!
Vi som inte är så världsvana fick oss en liten kurs i hur vi skulle gå till väga.
Jag har ju sagt att det är bra att gå på tetantsträff. ;-)
Man lär sej alltid något nytt.

Varmrätten såg så god ut att jag glömde fota den.
Den var precis så god som den såg ut också.
Revben och hemgjorda potatischips.
Mums!

Och efterrätten var lika god som den var fin.
Lovar bild på den strax.

En trevlig kväll som jag hoppas att vi snart gör om.
Tack Paula!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar