~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 5 januari 2013

20 år

Idag är det en speciell dag.
Den 5 januari kommer att vara det för alltid.
Ni som följt min blogg länge eller som känner mej ni vet troligen varför.

Idag skulle vår förstfödda dotter, Emilia , fyllt 20 år.
För 20 år sen blev vi föräldrar.
För livet...
Ett uppdrag som jag drömt om sen jag var liten.
Det blev inte som vi tänkt oss precis.

Emilia kommer vi aldrig att glömma.
Hon är vår finaste ängel som vi tror vakar över oss alltid.

Förlusten av henne har präglat oss till de vi är idag.
Iaf delvis.
Vi har lärt oss att uppskatta det vi har och varandra.

Så tänk på det mina vänner.

Ta hand om er!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar