~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 12 januari 2013

Två saker

Ja idag tänkte jag skriva om två saker.

För det första så har jag äntligen sett filmen Cornelis.
Den handlar förstås om Cornelis Vreeswijk och hans liv.
Jag gillade filmen för jag tycker om att "lära känna" en människa så där som man gör i en sådan film.
Det beror väl också på att jag gillar Cornelis musik mycket.
Att se den ihop med ett par av barnen och se de upptäcka hans musik och att de inser att de faktiskt redan känner till en del är också roligt.

Det andra jag vill skriva om är en tidningsartikel.
Jag brukar ju skriva en del om innebandy och idag har lokaltidningen skrivit om Alicias lag.
Så därför måste jag ju länka till artikeln såklart.

Läs artikeln här

Om ni tittar på alla fem bilderna så ser ni Alicia på minst en av de :-)
Artikeln är skriven idag och bilderna är från dagens match. Eller iaf innan dagens match.

Så summa sumarum för denna dag:
Kolla gärna på filmen Cornelis och heja på Åby Ibks F15/16. ;-)

Kramar Helena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar