~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 9 januari 2013

Softar...

I alla fall en hel del.
I ett hem med åtta personer finns det ju en del som ska göras varje dag, som ni kanske förstår.
Men där emellan njuter jag av att inte jobba borta.
Jobbet jag har här hemma räcker till och jag trivs så bra med det.

Idag har vi roat oss att bygga torn av duploklossarna mest.
När de större tjejerna kom hem blev det fullt ös med musik i köket, som vanligt.

Kvällen avslutades med film i soffan.
Coyote ugly såg vi.
Jag har sett den filmen massor av gånger.
Lika bra varje gång.
Så se den om ni inte har gjort det. :-)

Kramar Helena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar