~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 1 januari 2013

Det nya året!

Det så mycket roligare att blicka framåt än att snegla bakåt.

Jag ser fram emot ett år med mer sol, friskare barn och lika mycket hoolabalooo som vanligt.

Den första halvan av året kommer jag fortsätta vara hemma med vår lilla nykomling.
Lyxigt värre!
Eventuellt är jag hemma längre.
Emilio ska fortsätta på sitt älskade dagis och efter sommaren ska han börja i skolan.
Hur gick det till?
Anjelin fortsätter väl som hon brukar.
Ger personalen på skolan gråa hår och charmar samtidigt de alla.
Nikita kämpar på vidare i skolan trots mycket värk.
Simningen i varmvatten som hon påbörjat i höst fortsätter och är väldigt bra.
Alicia ska gå sista terminen i nian. Mycket tankar kring gymnasieval nu, men det kommer hon att fixa galant.
Innebandyn lär hon fortsätta med och bra går det för det gänget.
Michaela tragglar vidare på sista året i gymnasiet. Tungt men med bestämdhet ska hon klara det.
Och mannen i huset jobbar nog på som vanligt och utöver det så smiter vi väl iväg på våra små äventyr som vi brukar.;-)

Nu närmast ser vi fram emot en helg i Göteborg.
Gothia cup är det dax för.
Alicia åker med klubben.
Jag, Ronnie och liten N tar tåget och bor på hotell, vi.
Det ska bli jätteroligt att komma iväg och se något annat.
De andra barnen har vi lånat ut lite här och var, så de kommer att ha det toppen de med.

2013 blir ett bra år minsann!
Det bestämmer jag här och nu!
Hoppas det lir så för er alla!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar