~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 17 januari 2013

Läget under kontroll

När vi meckat kran lite mitt i natten och sen fortsatte tidigt i morse insåg vi att den inte var ett hopplöst fall.
Den gick att fixa till.
Så nu är den på plats igen och inget vatten är på fel plats.
Skönt!

Annars har dagen ägnats åt att hålla koll på en liten livlig kille som pillar på precis allt!
Inget går säkert för den nyfikenheten.
Men han är lika go som klåfingrig. ;-)

Jag måste säga att jag uppskattar lugnet som infinner sej när alla barn i den här familjen har landat i sina sängar.
En liten paus, så att säga.
Men lika mycket som jag uppskattar de där pauserna så uppskattar jag all liv och rörelse som den här familjen kan åstadkomma.

Och vissa dagar uppskattar man sina barn mer än andra dagar.
Idag är en sån dag.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar