~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 9 februari 2011

Trött på trasiga bilar och annat som upptar tankar

Har inte så mycket att skriva, så jag snor refrängen från den kloke Timbuktu och hans låt "det löser sej"

Det kommer ordna sig, det gör det alltid

Jo, det löser sig, så brukar allt bli

det kommer fixa sig till slut

det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur

och flera mil ifrån, det ordnar sig...

Prova någon gång att googla och läs hans texter om ni inte redan gjort det. Mycket klokt finns där att lära och detta är förmodligen inte den enda ni får läsa här heller.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar