~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 21 februari 2011

Sportlov

Första riktiga sportlovsdagen.

De tre största barnen och kusin Julia spenderade halva dagen i simhallen.

Jag och småttarna hade lekfika här hemma med goda vänner för både mamman och barnen.

På kvällen åkte stortjejerna till fritidsgården och Anjelin packade väskan och drog till farmor.

Nu är stortjejerna hämtade igen och inte mindre än två extra tjejer hade vi med oss hem.

Tycker minsann att det är väldigt trevligt med huset fullt av ungar!

Bjuder er på dagens Anjelin.

Hur fin får man bli?

Kramar Helena

3 kommentarer:

  1. hoppas ni får en härlig sportlovsvecka!!
    här får vi vänta ytterligare två, v10. men vädret är lovande ..-14 och snöar ;)
    lite synd är det att man inte är ledig samtidigt så man lättare kunnat hälsa på:) men snart är det sommatlov :)
    kram på er allihop från oss i norr

    SvaraRadera
  2. Ja det ska vi ha!
    Åh inte förrän v 10?! Hoppas ni får det bra då.
    Ja det hade ju kunnat vara lov samtidigt.
    När det sommar, DÅ ska vi träffas!:-)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Gillar posen hon gör. :) Sötis!
    Kram
    Jeanette / Morty

    SvaraRadera