~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 14 februari 2011

Glad....

...till er alla!

Jag gillar egentligen inte sådana här jippon som främst är tillför de som tjänar pengar.

Men lite får man väl ändå uppmärksamma eländet.;-)

Vi brukar ha lite god fika och min syster skickar alltid söta, röda geléhjärtan till oss, när det är alla hjärtans dag.

Hon är den bästa!

Mamma kom inom med ett gäng fina, röda , hjärtformade sittunderlag som barnen blev överförtjusta i.

Mamma är också bäst!

En stor påse med geléhjärtan och en liten låda med chokladhjärtan fick vi också.

Om jag tänker efter så är det inte så dumt med sådana här dagar iaf?;-)

Vi har mest slappat oss igenom dagen.

Med undantag för Nikitas provtagning, som gick bra.

Vi hoppade över öppna förskolan idag eftersom småttarna är så förkylda. Ja, det är ju jag med iofs. Men jag smet inom där en runda iaf när jag väntade på Nikita. Då gillar man väl stället, när man går dit även utan barn.

Stora tjejerna har tränat innebandy, men eftersom jag har en sådan snäll man så slapp jag köra dem idag.

Nu har lugnet lagt sej här och jag ska snart ramla i säng.

Kramar Helena

1 kommentar:

  1. Hej Helena.
    Får jag fråga var du hittade de hjärtformade sittunderlagen?

    Mvh Caroline Rask

    SvaraRadera