~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 22 februari 2011

Semester på jobbet

Efter att ha varit ensamstående mamma sen i fredags, så har jag nu tagit semster och åkt till jobbet.;-)
Ronnie har maratonjobbat och kom hem i förmiddags.
Jag klarar mej alldeles utmärkt ensam med hem och barn, men det både trevligare och enklare att vara två.
Så nu hoppas jag på en lugn jobbnatt alldeles ifred.
Tur att han inte jobbar på det där viset jämt för då hade jag nog längtat ihjäl mej.
Men det är faktiskt lite nyttigt att längta.
Och så är det ganska bra med några extra kronor i kassan.:-)

Imorgon är vi leeeediga!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar