~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 3 februari 2011

Magsjuka i huset

4.15 började denna dagen, med en nerkräkt säng. Det var Anjelin som lyckats med detta.
Stackaren var helt förtvivlad för att prinsesskudden var kräkig.
Det var bara att börja byta lakan och plocka fram spannen.
Nu ligger hon i soffan med sin spann.
Emilio har berättat för mej att hans storasyster minsann är jättesjuk.
Han tröstar henne och de är så söta tillsammans.



Så idag blir det för mamman att ta tag i tvätten här om nu fler ska kräkas. Då är det bäst att hålla tomt i tvätteriet.:-)


Jag har varit lite dålig på att skriva här på ett par dagar.
I tisdags jobbade jag och var det barngympa.
Igår var vi på öppna förskolan på förmiddagen.
Stack sen en sväng till favvobutiken Annacill i Helsingborg och vidare till väla.

Kvällen ägnades åt en lång diskussion med ett av de äldre barnen.
Det är inte lätt att vara tonåring och inte mamma heller....

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar